3 ting, vi kan lære af Apples metoder

BETALINGSARTIKEL. Apple er et af de absolutte forbilleder, når det kommer til at skabe produkter, folk elsker at bruge. En ny bog, skrevet af en tidligere Apple-ansat, tager os med bag facaden og fortæller, hvordan Apple arbejder med produktudvikling.

Jeg uddrager tre vigtige pointer fra bogen og fortæller dig både, hvordan Apple gør det – samt perspektiverer til andre og mine egne erfaringer – og fortæller, hvorfor det er noget, vi alle kan lære af.

Det handler om:

  • Demoer
  • Fokus
  • Udvikling og implementering.

Køb artiklen:

Køb artiklen som PDF for 40 kroner.
Læsetid: 15-20 minutter.

(Husk at bruge rabatkode, hvis du har en.)

Derfor skal du læse med:

Artiklen giver dig ikke bare indblik i arbejdet hos Apple, den fortæller dig også, hvorfor og hvordan du bør lære af dem.

  • Er du medarbejder, lærer du, hvorfor en visuel demo tit er den bedste måde at vise (og teste) din nye idé – og giver et rigtig godt grundlag at træffe beslutninger fra generelt.
  • Er du leder, lærer du, hvordan du kan give dine medarbejdere mere mening i arbejdet ved sætte et klart fokus.
  • Og så kan du læse, hvorfor udvikling og implementering skal laves af de samme mennesker – i hvert fald hos Apple.

A-hvad? Betaling?

Læs mere om mit eksperiment med salg af artikler »

Tags:

Skriv din kommentar:

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.