BETALINGSARTIKEL. Apple er et af de absolutte forbilleder, når det kommer til at skabe produkter, folk elsker at bruge. En ny bog, skrevet af en tidligere Apple-ansat, tager os med bag facaden og fortæller, hvordan Apple arbejder med produktudvikling.
Jeg uddrager tre vigtige pointer fra bogen og fortæller dig både, hvordan Apple gør det – samt perspektiverer til andre og mine egne erfaringer – og fortæller, hvorfor det er noget, vi alle kan lære af.
Det handler om:
- Demoer
- Fokus
- Udvikling og implementering.
Køb artiklen:
Køb artiklen som PDF for 40 kroner.
Læsetid: 15-20 minutter.
(Husk at bruge rabatkode, hvis du har en.)
Derfor skal du læse med:
Artiklen giver dig ikke bare indblik i arbejdet hos Apple, den fortæller dig også, hvorfor og hvordan du bør lære af dem.
- Er du medarbejder, lærer du, hvorfor en visuel demo tit er den bedste måde at vise (og teste) din nye idé – og giver et rigtig godt grundlag at træffe beslutninger fra generelt.
- Er du leder, lærer du, hvordan du kan give dine medarbejdere mere mening i arbejdet ved sætte et klart fokus.
- Og så kan du læse, hvorfor udvikling og implementering skal laves af de samme mennesker – i hvert fald hos Apple.
A-hvad? Betaling?
Læs mere om mit eksperiment med salg af artikler »