Skip to content
Lars K Jensen

Lars K Jensen

  • · Om
  • · Mine artikler
  • · LinkedIn
  • · About
  • · Cookies/Privacy

Hvem vil hjælpe de ældre med at bruge sociale medier?

Udgivet den Udgivet 15. september 20216. februar 2019 af Lars K Jensen

Læs artiklen →

« Nyheder glider i baggrunden i vores liv Digital Ugerevy: Uge 6, 2019 »

Politico Europe viser os, hvorfor medier skal produktudvikle

Udgivet den Udgivet 10. marts 202118. januar 2019 af Lars K Jensen

Medier kan lære meget af de klassiske tilgange indenfor produktudvikling. Blandt andet at man ikke skal stirre sig blind på én type løsning, såsom indhold. Det viser Politico Europes seneste succes.

Læs artiklen →

« Digital Ugerevy: Uge 2, 2019 Journalisten overvejede Washington Post-CMS »

Nyt essay: Facebook og Jurassic Park

Udgivet den Udgivet 18. december 201818. december 2018 af Lars K Jensen

Hvad enten man skaber sociale platforme eller dinosaurer, skal man spørge sig selv, om man bør i stedet for, om man kan.

Læs »

« Juleferielæsning #18: ‘Why Today’s Tech Narrative is Way Ahead of Reality’ af Sam Lessin Juleferielæsning #19: ‘The Future of Voice and the Implications for News’ fra Reuters/Oxford »

Kan vi droppe ordet “mikrobetaling”?

Udgivet den Udgivet 25. juni 20211. november 2018 af Lars K Jensen

Jeg udgiver også nyhedsbrevet Digital Ugerevy

Læs artiklen →

« Digital Ugerevy: Uge 43, 2018 Digital Ugerevy: Uge 44, 2018 »

Mit navn er Lars, og jeg har arbejdet med digital udvikling, brugerforståelse og mere relevant og værdifuld journalistik i cirka 20 år.

Find mig på LinkedIn »

© 2025 Lars K Jensen Tema: CoBlocks
  • · Om
  • · Mine artikler
  • · LinkedIn
  • · About
  • · Cookies/Privacy
Administrer samtykke til cookies

This website uses cookies when it cannot be avoided. If you do not accept all, embedded content may not be displayed. You can always update your consent.

Necessary Altid aktiv
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service expressly requested by the subscriber or user, or solely for the purpose of transmitting a communication via an electronic communication network.
Præferencer
Den tekniske lagring eller adgang er nødvendig for det legitime formål at lagre præferencer, som abonnenten eller brugeren ikke har anmodet om.
Statistics
The technical storage or access used exclusively for statistical purposes. Den tekniske lagring eller adgang, der udelukkende anvendes til anonyme statistiske formål. Uden en stævning, frivillig overholdelse fra din internetudbyders side eller yderligere optegnelser fra en tredjepart kan oplysninger, der er gemt eller hentet til dette formål alene, normalt ikke bruges til at identificere dig.
Marketing
The technical storage or access is necessary to create user profiles for the purpose of sending advertisements or to track the user on a website or across multiple websites for similar marketing purposes.
Vælg muligheder Administrer tjenester Administrer {vendor_count} leverandører Læs mere om disse formål
Præferencer
{title} {title} {title}