Skip to content
Lars K Jensen

Lars K Jensen

  • · Om
  • · Mine artikler
  • · LinkedIn
  • · About
  • · Cookies/Privacy

Medier og teknologi i uge 18, 2016

Udgivet den Udgivet 27. september 20176. maj 2016 af Lars K Jensen

ℹ️ Hvad er det her?
Hver uge udgiver jeg en opsamling med noget af det bedste indhold, jeg er faldet over i ugens løb indenfor medier, teknologi og det, der ligner.

Læs artiklen →

« Medier og teknologi i uge 17, 2016 Medier og teknologi i uge 19, 2016 »

Medier og teknologi i uge 17, 2016

Udgivet den Udgivet 27. september 201729. april 2016 af Lars K Jensen

ℹ️ Hvad er det her?
Hver uge udgiver jeg en opsamling med noget af det bedste indhold, jeg er faldet over i ugens løb indenfor medier, teknologi og det, der ligner.

Læs artiklen →

« Medier og teknologi i uge 16, 2016 Medier og teknologi i uge 18, 2016 »

Medier og teknologi i uge 16, 2016

Udgivet den Udgivet 27. september 201721. april 2016 af Lars K Jensen

ℹ️ Hvad er det her?
Hver uge udgiver jeg en opsamling med noget af det bedste indhold, jeg er faldet over i ugens løb indenfor medier, teknologi og det, der ligner.

Læs artiklen →

« Medier og teknologi i uge 15, 2016 Medier og teknologi i uge 17, 2016 »

Medier og teknologi i uge 15, 2016

Udgivet den Udgivet 27. september 201714. april 2016 af Lars K Jensen

ℹ️ Hvad er det her?
Hver uge udgiver jeg en opsamling med noget af det bedste indhold, jeg er faldet over i ugens løb indenfor medier, teknologi og det, der ligner.

Læs artiklen →

« Kan vi bruge bots til journalistik? Medier og teknologi i uge 16, 2016 »

Kan vi bruge bots til journalistik?

Udgivet den Udgivet 27. september 201713. april 2016 af Lars K Jensen

Bots er “the next frontier”, skriver The Economist, og Facebook lader os nu bygge bots. Det tyder altså på, at chat-bots kan blive interessant både som teknologi og marked. Men giver det mening for medier at beskæftige sig med bots?

Læs artiklen →

« Medier og teknologi i uge 14, 2016 Medier og teknologi i uge 15, 2016 »

Medier og teknologi i uge 14, 2016

Udgivet den Udgivet 27. september 20178. april 2016 af Lars K Jensen

ℹ️ Hvad er det her?
Hver uge udgiver jeg en opsamling med noget af det bedste indhold, jeg er faldet over i ugens løb indenfor medier, teknologi og det, der ligner.

Læs artiklen →

« Medier og teknologi i uge 13, 2016 Kan vi bruge bots til journalistik? »

Medier og teknologi i uge 13, 2016

Udgivet den Udgivet 28. september 20171. april 2016 af Lars K Jensen

ℹ️ Hvad er det her?
Hver uge udgiver jeg en opsamling med noget af det bedste indhold, jeg er faldet over i ugens løb indenfor medier, teknologi og det, der ligner.

Læs artiklen →

« Trafik er konge: Om Politikens farvel til ‘the metered model’ Medier og teknologi i uge 14, 2016 »

Trafik er konge: Om Politikens farvel til ‘the metered model’

Udgivet den Udgivet 7. marts 202231. marts 2016 af Lars K Jensen

Læs artiklen →

« Medier og teknologi i uge 12, 2016 Medier og teknologi i uge 13, 2016 »

Medier og teknologi i uge 12, 2016

Udgivet den Udgivet 27. september 201723. marts 2016 af Lars K Jensen

ℹ️ Hvad er det her?
Hver uge udgiver jeg en opsamling med noget af det bedste indhold, jeg er faldet over i ugens løb indenfor medier, teknologi og det, der ligner.

Læs artiklen →

« Medier og teknologi i uge 11, 2016 Trafik er konge: Om Politikens farvel til ‘the metered model’ »

Medier og teknologi i uge 11, 2016

Udgivet den Udgivet 27. september 201718. marts 2016 af Lars K Jensen

ℹ️ Hvad er det her?
Hver uge udgiver jeg en opsamling med noget af det bedste indhold, jeg er faldet over i ugens løb indenfor medier, teknologi og det, der ligner.

Læs artiklen →

« Medier og teknologi i uge 10, 2016 Medier og teknologi i uge 12, 2016 »

Indlægsinddeling

Previous page Page 1 … Page 25 Page 26 Page 27 … Page 29 Next page

Mit navn er Lars, og jeg har arbejdet med digital udvikling, brugerforståelse og mere relevant og værdifuld journalistik i cirka 20 år.

Find mig på LinkedIn »

© 2025 Lars K Jensen Tema: CoBlocks
  • · Om
  • · Mine artikler
  • · LinkedIn
  • · About
  • · Cookies/Privacy
Administrer samtykke til cookies

This website uses cookies when it cannot be avoided. If you do not accept all, embedded content may not be displayed. You can always update your consent.

Necessary Altid aktiv
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service expressly requested by the subscriber or user, or solely for the purpose of transmitting a communication via an electronic communication network.
Præferencer
Den tekniske lagring eller adgang er nødvendig for det legitime formål at lagre præferencer, som abonnenten eller brugeren ikke har anmodet om.
Statistics
The technical storage or access used exclusively for statistical purposes. Den tekniske lagring eller adgang, der udelukkende anvendes til anonyme statistiske formål. Uden en stævning, frivillig overholdelse fra din internetudbyders side eller yderligere optegnelser fra en tredjepart kan oplysninger, der er gemt eller hentet til dette formål alene, normalt ikke bruges til at identificere dig.
Marketing
The technical storage or access is necessary to create user profiles for the purpose of sending advertisements or to track the user on a website or across multiple websites for similar marketing purposes.
Vælg muligheder Administrer tjenester Administrer {vendor_count} leverandører Læs mere om disse formål
Præferencer
{title} {title} {title}