Skip to content
Lars K Jensen

Lars K Jensen

  • · Om
  • · Mine artikler
  • · LinkedIn
  • · About
  • · Cookies/Privacy

Digital Ugerevy: Uge 2, 2019

Udgivet den Udgivet 14. januar 201913. januar 2019 af Lars K Jensen

Læs artiklen →

« Skal man interviewe før eller efter prototypen? Politico Europe viser os, hvorfor medier skal produktudvikle »

Skal man interviewe før eller efter prototypen?

Udgivet den Udgivet 10. januar 201910. januar 2019 af Lars K Jensen

Læs artiklen →

« Nichemediet som platform Digital Ugerevy: Uge 2, 2019 »

Nichemediet som platform

Udgivet den Udgivet 17. januar 20222. januar 2019 af Lars K Jensen

Læs artiklen →

« Juleferielæsning #24: ‘Why You Only Need to Test with 5 Users’ af Jakob Nielsen Skal man interviewe før eller efter prototypen? »

Juleferielæsning #24: ‘Why You Only Need to Test with 5 Users’ af Jakob Nielsen

Udgivet den Udgivet 10. januar 201924. december 2018 af Lars K Jensen

Læs artiklen →

« Juleferielæsning #23: ‘Mere teknologi, mindre publicisme, tak!’ af Søren Pedersen Nichemediet som platform »

Juleferielæsning #23: ‘Mere teknologi, mindre publicisme, tak!’ af Søren Pedersen

Udgivet den Udgivet 22. december 201823. december 2018 af Lars K Jensen

Læs artiklen →

« Juleferielæsning #22: ‘What the NYT’s Facebook Investigation Really Tells Us’ af Will Oremus Juleferielæsning #24: ‘Why You Only Need to Test with 5 Users’ af Jakob Nielsen »

Juleferielæsning #22: ‘What the NYT’s Facebook Investigation Really Tells Us’ af Will Oremus

Udgivet den Udgivet 21. december 201822. december 2018 af Lars K Jensen

Læs artiklen →

« Juleferielæsning #21: Mediernes Fremtid Juleferielæsning #23: ‘Mere teknologi, mindre publicisme, tak!’ af Søren Pedersen »

Juleferielæsning #21: Mediernes Fremtid

Udgivet den Udgivet 1. februar 201921. december 2018 af Lars K Jensen

Læs artiklen →

« Juleferielæsning #20: ‘Knud Romer: Facebook er en kræftsvulst på internettet’ fra Politiken Juleferielæsning #22: ‘What the NYT’s Facebook Investigation Really Tells Us’ af Will Oremus »

Juleferielæsning #20: ‘Knud Romer: Facebook er en kræftsvulst på internettet’ fra Politiken

Udgivet den Udgivet 20. december 201820. december 2018 af Lars K Jensen

Læs artiklen →

« Juleferielæsning #19: ‘The Future of Voice and the Implications for News’ fra Reuters/Oxford Juleferielæsning #21: Mediernes Fremtid »

Juleferielæsning #19: ‘The Future of Voice and the Implications for News’ fra Reuters/Oxford

Udgivet den Udgivet 18. december 201819. december 2018 af Lars K Jensen

Læs artiklen →

« Nyt essay: Facebook og Jurassic Park Juleferielæsning #20: ‘Knud Romer: Facebook er en kræftsvulst på internettet’ fra Politiken »

Nyt essay: Facebook og Jurassic Park

Udgivet den Udgivet 18. december 201818. december 2018 af Lars K Jensen

Hvad enten man skaber sociale platforme eller dinosaurer, skal man spørge sig selv, om man bør i stedet for, om man kan.

Læs »

« Juleferielæsning #18: ‘Why Today’s Tech Narrative is Way Ahead of Reality’ af Sam Lessin Juleferielæsning #19: ‘The Future of Voice and the Implications for News’ fra Reuters/Oxford »

Indlægsinddeling

Previous page Page 1 … Page 4 Page 5 Page 6 … Page 29 Next page

Mit navn er Lars, og jeg har arbejdet med digital udvikling, brugerforståelse og mere relevant og værdifuld journalistik i cirka 20 år.

Find mig på LinkedIn »

© 2025 Lars K Jensen Tema: CoBlocks
  • · Om
  • · Mine artikler
  • · LinkedIn
  • · About
  • · Cookies/Privacy
Administrer samtykke til cookies

This website uses cookies when it cannot be avoided. If you do not accept all, embedded content may not be displayed. You can always update your consent.

Necessary Altid aktiv
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service expressly requested by the subscriber or user, or solely for the purpose of transmitting a communication via an electronic communication network.
Præferencer
Den tekniske lagring eller adgang er nødvendig for det legitime formål at lagre præferencer, som abonnenten eller brugeren ikke har anmodet om.
Statistics
The technical storage or access used exclusively for statistical purposes. Den tekniske lagring eller adgang, der udelukkende anvendes til anonyme statistiske formål. Uden en stævning, frivillig overholdelse fra din internetudbyders side eller yderligere optegnelser fra en tredjepart kan oplysninger, der er gemt eller hentet til dette formål alene, normalt ikke bruges til at identificere dig.
Marketing
The technical storage or access is necessary to create user profiles for the purpose of sending advertisements or to track the user on a website or across multiple websites for similar marketing purposes.
Vælg muligheder Administrer tjenester Administrer {vendor_count} leverandører Læs mere om disse formål
Præferencer
{title} {title} {title}