Skip to content
Lars K Jensen

Lars K Jensen

  • · Om
  • · Mine artikler
  • · LinkedIn
  • · About
  • · Cookies/Privacy

Digital Ugerevy: Uge 3, 2019

Udgivet den Udgivet 20. januar 201920. januar 2019 af Lars K Jensen

Læs artiklen →

« Journalisten overvejede Washington Post-CMS Digital Ugerevy: Uge 4, 2019 »

Digital Ugerevy: Uge 2, 2019

Udgivet den Udgivet 14. januar 201913. januar 2019 af Lars K Jensen

Læs artiklen →

« Skal man interviewe før eller efter prototypen? Politico Europe viser os, hvorfor medier skal produktudvikle »

Digital Ugerevy: Uge 50, 2018 (årets sidste)

Udgivet den Udgivet 3. januar 201916. december 2018 af Lars K Jensen

Læs artiklen →

« Juleferielæsning #16: ‘Marketing Myopia’ af Theodore Levitt Juleferielæsning #17: ‘Publishers are concerned about the power of platforms but think their own failings may be a bigger problem’ fra Reuters/Oxford »

Digital Ugerevy: Uge 49, 2018

Udgivet den Udgivet 9. december 20189. december 2018 af Lars K Jensen

Læs artiklen →

« Juleferielæsning #9: Innovation As Usual af Paddy Miller og Thomas Wedell-Wedellsborg Har dit team et team-dokument? »

Digital Ugerevy: Uge 48, 2018

Udgivet den Udgivet 2. december 2018 af Lars K Jensen

Læs artiklen →

« Juleferielæsning #2: The Filter Bubble af Eli Pariser Juleferielæsning #3: Don’t Make Me Think af Steve Krug »

Digital Ugerevy: Uge 47, 2018

Udgivet den Udgivet 25. november 2018 af Lars K Jensen

Læs artiklen →

« Digital Ugerevy: Uge 46, 2018 Anmeldelse: Help Marketing Bogen – en hands-on bog om digital markedsføring »

Digital Ugerevy: Uge 46, 2018

Udgivet den Udgivet 17. november 201817. november 2018 af Lars K Jensen

Læs artiklen →

« Digital Ugerevy: Uge 45, 2018 Digital Ugerevy: Uge 47, 2018 »

Digital Ugerevy: Uge 45, 2018

Udgivet den Udgivet 6. februar 201910. november 2018 af Lars K Jensen

Læs artiklen →

« Kære medier, sådan kan I forstå jeres brugere Digital Ugerevy: Uge 46, 2018 »

Digital Ugerevy: Uge 44, 2018

Udgivet den Udgivet 7. november 20183. november 2018 af Lars K Jensen

Læs artiklen →

« Kan vi droppe ordet “mikrobetaling”? Sæt lyd på dit kerneprodukt »

Digital Ugerevy: Uge 43, 2018

Udgivet den Udgivet 27. oktober 2018 af Lars K Jensen

Læs artiklen →

« Digital Ugerevy: Uge 42, 2018 Kan vi droppe ordet “mikrobetaling”? »

Indlægsinddeling

Previous page Page 1 Page 2 Page 3 … Page 15 Next page

Mit navn er Lars, og jeg har arbejdet med digital udvikling, brugerforståelse og mere relevant og værdifuld journalistik i cirka 20 år.

Find mig på LinkedIn »

© 2025 Lars K Jensen Tema: CoBlocks
  • · Om
  • · Mine artikler
  • · LinkedIn
  • · About
  • · Cookies/Privacy
Administrer samtykke til cookies

This website uses cookies when it cannot be avoided. If you do not accept all, embedded content may not be displayed. You can always update your consent.

Necessary Altid aktiv
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service expressly requested by the subscriber or user, or solely for the purpose of transmitting a communication via an electronic communication network.
Præferencer
Den tekniske lagring eller adgang er nødvendig for det legitime formål at lagre præferencer, som abonnenten eller brugeren ikke har anmodet om.
Statistics
The technical storage or access used exclusively for statistical purposes. Den tekniske lagring eller adgang, der udelukkende anvendes til anonyme statistiske formål. Uden en stævning, frivillig overholdelse fra din internetudbyders side eller yderligere optegnelser fra en tredjepart kan oplysninger, der er gemt eller hentet til dette formål alene, normalt ikke bruges til at identificere dig.
Marketing
The technical storage or access is necessary to create user profiles for the purpose of sending advertisements or to track the user on a website or across multiple websites for similar marketing purposes.
Vælg muligheder Administrer tjenester Administrer {vendor_count} leverandører Læs mere om disse formål
Præferencer
{title} {title} {title}