Skip to content
Lars K Jensen

Lars K Jensen

  • · Om
  • · Mine artikler
  • · LinkedIn
  • · About
  • · Cookies/Privacy

Juleferielæsning #11: Fra Damgaard til Microsoft af Hans Peter Bech

Udgivet den Udgivet 11. december 2018 af Lars K Jensen

Læs artiklen →

« Juleferielæsning #10: Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag af Morten Münster Juleferielæsning #12: Value Proposition Design af Alexander Osterwalder og andre »

Juleferielæsning #9: Innovation As Usual af Paddy Miller og Thomas Wedell-Wedellsborg

Udgivet den Udgivet 24. marts 20209. december 2018 af Lars K Jensen

Læs artiklen →

« Juleferielæsning #8: Journalistiske entreprenører af Geir Terje Ruud Digital Ugerevy: Uge 49, 2018 »

Juleferielæsning #8: Journalistiske entreprenører af Geir Terje Ruud

Udgivet den Udgivet 8. december 2018 af Lars K Jensen

Læs artiklen →

« Juleferielæsning #7: Digital journalistik af Aske Kammer Juleferielæsning #9: Innovation As Usual af Paddy Miller og Thomas Wedell-Wedellsborg »

Juleferielæsning #7: Digital journalistik af Aske Kammer

Udgivet den Udgivet 7. december 2018 af Lars K Jensen

Læs artiklen →

« Juleferielæsning #6: Form Fremtiden af Christian Bason Juleferielæsning #8: Journalistiske entreprenører af Geir Terje Ruud »

Juleferielæsning #6: Form Fremtiden af Christian Bason

Udgivet den Udgivet 6. december 2018 af Lars K Jensen

Læs artiklen →

« Juleferielæsning #5: The Content Trap af Bharat Anand Juleferielæsning #7: Digital journalistik af Aske Kammer »

Juleferielæsning #5: The Content Trap af Bharat Anand

Udgivet den Udgivet 6. december 20185. december 2018 af Lars K Jensen

Læs artiklen →

« Juleferielæsning #4: Getting Real af ’37signals’ Juleferielæsning #6: Form Fremtiden af Christian Bason »

Juleferielæsning #4: Getting Real af ’37signals’

Udgivet den Udgivet 4. december 2018 af Lars K Jensen

Læs artiklen →

« Juleferielæsning #3: Don’t Make Me Think af Steve Krug Juleferielæsning #5: The Content Trap af Bharat Anand »

Juleferielæsning #3: Don’t Make Me Think af Steve Krug

Udgivet den Udgivet 3. december 2018 af Lars K Jensen

Læs artiklen →

« Digital Ugerevy: Uge 48, 2018 Juleferielæsning #4: Getting Real af ’37signals’ »

Juleferielæsning #2: The Filter Bubble af Eli Pariser

Udgivet den Udgivet 2. december 2018 af Lars K Jensen

Læs artiklen →

« Juleferielæsning #1: Steve Jobs af Walter Isaacson Digital Ugerevy: Uge 48, 2018 »

Juleferielæsning #1: Steve Jobs af Walter Isaacson

Udgivet den Udgivet 1. december 20181. december 2018 af Lars K Jensen

Læs artiklen →

« Anmeldelse: Help Marketing Bogen – en hands-on bog om digital markedsføring Juleferielæsning #2: The Filter Bubble af Eli Pariser »

Navigation til indlæg

Page 1 Page 2 Next page
Seneste artikler:
  • Automatiske anbefalinger: En algoritme er aldrig bare en algoritme
  • Dine data skal analyseres og aktiveres
  • Det var hurtigt: B.T. dropper betalingsindhold igen
  • Lad være med at sætte hængelåse på dit betalte indhold
  • Sådan kom jeg videre fra åbningsraten

 

Leder du efter noget?

Privatlivspolitik

Leder du efter noget?
© 2023 Lars K Jensen Tema: CoBlocks
  • · Om
  • · Mine artikler
  • · LinkedIn
  • · About
  • · Cookies/Privacy
Administrer samtykke til cookies
Dette website bruger cookies, når det ikke kan undgås. Hvis du ikke accepterer alle, kan indlejret indhold måske ikke vises. Du kan altid opdatere dit samtykke.
Nødvendige Altid aktiv
Den tekniske lagring eller adgang er strengt nødvendig med det legitime formål at muliggøre brugen af en specifik tjeneste, som abonnenten eller brugeren udtrykkeligt har anmodet om, eller udelukkende med det formål at overføre en kommunikation via et elektronisk kommunikationsnet.
Præferencer
Den tekniske lagring eller adgang er nødvendig for det legitime formål at lagre præferencer, som abonnenten eller brugeren ikke har anmodet om.
Statistikker
Den tekniske lagring eller adgang, der udelukkende anvendes til statistiske formål. Den tekniske lagring eller adgang, der udelukkende anvendes til anonyme statistiske formål. Uden en stævning, frivillig overholdelse fra din internetudbyders side eller yderligere optegnelser fra en tredjepart kan oplysninger, der er gemt eller hentet til dette formål alene, normalt ikke bruges til at identificere dig.
Marketing
Den tekniske lagring eller adgang er nødvendig for at oprette brugerprofiler med henblik på at sende reklamer eller for at spore brugeren på et websted eller på tværs af flere websteder med henblik på lignende markedsføringsformål.
Vælg muligheder Manage services Vælg forhandler Læs mere om disse formål
Præferencer
{title} {title} {title}