Skip to content
Lars K Jensen

Lars K Jensen

  • · Om
  • · Mine artikler
  • · LinkedIn
  • · About
  • · Cookies/Privacy

Politico Europe viser os, hvorfor medier skal produktudvikle

Udgivet den Udgivet 10. marts 202118. januar 2019 af Lars K Jensen

Medier kan lære meget af de klassiske tilgange indenfor produktudvikling. Blandt andet at man ikke skal stirre sig blind på én type løsning, såsom indhold. Det viser Politico Europes seneste succes.

Læs artiklen →

« Digital Ugerevy: Uge 2, 2019 Journalisten overvejede Washington Post-CMS »

Skal man interviewe før eller efter prototypen?

Udgivet den Udgivet 10. januar 201910. januar 2019 af Lars K Jensen

Læs artiklen →

« Nichemediet som platform Digital Ugerevy: Uge 2, 2019 »

Juleferielæsning #24: ‘Why You Only Need to Test with 5 Users’ af Jakob Nielsen

Udgivet den Udgivet 10. januar 201924. december 2018 af Lars K Jensen

Læs artiklen →

« Juleferielæsning #23: ‘Mere teknologi, mindre publicisme, tak!’ af Søren Pedersen Nichemediet som platform »

Juleferielæsning #13: ‘Finding the Right Job For Your Product’ af Clayton M. Christensen og andre

Udgivet den Udgivet 10. januar 201913. december 2018 af Lars K Jensen

Læs artiklen →

« Juleferielæsning #12: Value Proposition Design af Alexander Osterwalder og andre Juleferielæsning #14: ‘Among the audience’ fra The Economist »

Juleferielæsning #12: Value Proposition Design af Alexander Osterwalder og andre

Udgivet den Udgivet 1. april 202012. december 2018 af Lars K Jensen

Læs artiklen →

« Juleferielæsning #11: Fra Damgaard til Microsoft af Hans Peter Bech Juleferielæsning #13: ‘Finding the Right Job For Your Product’ af Clayton M. Christensen og andre »

Kære medier, sådan kan I forstå jeres brugere

Udgivet den Udgivet 27. januar 20219. november 2018 af Lars K Jensen

Læs artiklen →

« Sæt lyd på dit kerneprodukt Digital Ugerevy: Uge 45, 2018 »

Sæt lyd på dit kerneprodukt

Udgivet den Udgivet 17. november 20207. november 2018 af Lars K Jensen

Jeg var så heldig at få lov at holde oplæg på denne omgang Fagfestival, der er en to-dages konference, Dansk Journalistforbund afholder hvert andet år.

Læs artiklen →

« Digital Ugerevy: Uge 44, 2018 Kære medier, sådan kan I forstå jeres brugere »

Journalister er ideelle produkt-interviewere

Udgivet den Udgivet 17. marts 202120. september 2018 af Lars K Jensen

Læs artiklen →

« Overblik: Digital Ugerevy for uge 37, 2018 Overblik: Digital Ugerevy for uge 38, 2018 »

Faren ved at lade et produkt afhænge for meget af andre

Udgivet den Udgivet 27. september 202220. august 2018 af Lars K Jensen

Læs artiklen →

« Overblik: Digital Ugerevy for uge 30, 2018 Overblik: Digital Ugerevy for uge 36, 2018 »

Product-research: Husk dine “users” og “choosers”

Udgivet den Udgivet 10. januar 201911. juni 2018 af Lars K Jensen

Læs artiklen →

« Computer-musens opfindelse handler også om brugertest Digital Ugerevy vender tilbage! »

Navigation til indlæg

Page 1 Page 2 Next page
Seneste artikler:
  • Automatiske anbefalinger: En algoritme er aldrig bare en algoritme
  • Dine data skal analyseres og aktiveres
  • Det var hurtigt: B.T. dropper betalingsindhold igen
  • Lad være med at sætte hængelåse på dit betalte indhold
  • Sådan kom jeg videre fra åbningsraten

 

Leder du efter noget?

Privatlivspolitik

Leder du efter noget?
© 2023 Lars K Jensen Tema: CoBlocks
  • · Om
  • · Mine artikler
  • · LinkedIn
  • · About
  • · Cookies/Privacy
Administrer samtykke til cookies
Dette website bruger cookies, når det ikke kan undgås. Hvis du ikke accepterer alle, kan indlejret indhold måske ikke vises. Du kan altid opdatere dit samtykke.
Nødvendige Altid aktiv
Den tekniske lagring eller adgang er strengt nødvendig med det legitime formål at muliggøre brugen af en specifik tjeneste, som abonnenten eller brugeren udtrykkeligt har anmodet om, eller udelukkende med det formål at overføre en kommunikation via et elektronisk kommunikationsnet.
Præferencer
Den tekniske lagring eller adgang er nødvendig for det legitime formål at lagre præferencer, som abonnenten eller brugeren ikke har anmodet om.
Statistikker
Den tekniske lagring eller adgang, der udelukkende anvendes til statistiske formål. Den tekniske lagring eller adgang, der udelukkende anvendes til anonyme statistiske formål. Uden en stævning, frivillig overholdelse fra din internetudbyders side eller yderligere optegnelser fra en tredjepart kan oplysninger, der er gemt eller hentet til dette formål alene, normalt ikke bruges til at identificere dig.
Marketing
Den tekniske lagring eller adgang er nødvendig for at oprette brugerprofiler med henblik på at sende reklamer eller for at spore brugeren på et websted eller på tværs af flere websteder med henblik på lignende markedsføringsformål.
Vælg muligheder Manage services Vælg forhandler Læs mere om disse formål
Præferencer
{title} {title} {title}