Skip to content
Lars K Jensen

Lars K Jensen

  • · Om
  • · Mine artikler
  • · LinkedIn
  • · About
  • · Cookies/Privacy

Juleferielæsning #24: ‘Why You Only Need to Test with 5 Users’ af Jakob Nielsen

Udgivet den Udgivet 10. januar 201924. december 2018 af Lars K Jensen

Læs artiklen →

« Juleferielæsning #23: ‘Mere teknologi, mindre publicisme, tak!’ af Søren Pedersen Nichemediet som platform »

Juleferielæsning #23: ‘Mere teknologi, mindre publicisme, tak!’ af Søren Pedersen

Udgivet den Udgivet 22. december 201823. december 2018 af Lars K Jensen

Læs artiklen →

« Juleferielæsning #22: ‘What the NYT’s Facebook Investigation Really Tells Us’ af Will Oremus Juleferielæsning #24: ‘Why You Only Need to Test with 5 Users’ af Jakob Nielsen »

Juleferielæsning #22: ‘What the NYT’s Facebook Investigation Really Tells Us’ af Will Oremus

Udgivet den Udgivet 21. december 201822. december 2018 af Lars K Jensen

Læs artiklen →

« Juleferielæsning #21: Mediernes Fremtid Juleferielæsning #23: ‘Mere teknologi, mindre publicisme, tak!’ af Søren Pedersen »

Juleferielæsning #21: Mediernes Fremtid

Udgivet den Udgivet 1. februar 201921. december 2018 af Lars K Jensen

Læs artiklen →

« Juleferielæsning #20: ‘Knud Romer: Facebook er en kræftsvulst på internettet’ fra Politiken Juleferielæsning #22: ‘What the NYT’s Facebook Investigation Really Tells Us’ af Will Oremus »

Juleferielæsning #20: ‘Knud Romer: Facebook er en kræftsvulst på internettet’ fra Politiken

Udgivet den Udgivet 20. december 201820. december 2018 af Lars K Jensen

Læs artiklen →

« Juleferielæsning #19: ‘The Future of Voice and the Implications for News’ fra Reuters/Oxford Juleferielæsning #21: Mediernes Fremtid »

Juleferielæsning #19: ‘The Future of Voice and the Implications for News’ fra Reuters/Oxford

Udgivet den Udgivet 18. december 201819. december 2018 af Lars K Jensen

Læs artiklen →

« Nyt essay: Facebook og Jurassic Park Juleferielæsning #20: ‘Knud Romer: Facebook er en kræftsvulst på internettet’ fra Politiken »

Juleferielæsning #18: ‘Why Today’s Tech Narrative is Way Ahead of Reality’ af Sam Lessin

Udgivet den Udgivet 17. december 201818. december 2018 af Lars K Jensen

Læs artiklen →

« Juleferielæsning #17: ‘Publishers are concerned about the power of platforms but think their own failings may be a bigger problem’ fra Reuters/Oxford Nyt essay: Facebook og Jurassic Park »

Juleferielæsning #17: ‘Publishers are concerned about the power of platforms but think their own failings may be a bigger problem’ fra Reuters/Oxford

Udgivet den Udgivet 17. december 201817. december 2018 af Lars K Jensen

Læs artiklen →

« Digital Ugerevy: Uge 50, 2018 (årets sidste) Juleferielæsning #18: ‘Why Today’s Tech Narrative is Way Ahead of Reality’ af Sam Lessin »

Juleferielæsning #16: ‘Marketing Myopia’ af Theodore Levitt

Udgivet den Udgivet 16. december 2018 af Lars K Jensen

Læs artiklen →

« Juleferielæsning #15: ‘Stop “delivering” software with Agile — it doesn’t work’ fra UX Collective Digital Ugerevy: Uge 50, 2018 (årets sidste) »

Juleferielæsning #15: ‘Stop “delivering” software with Agile — it doesn’t work’ fra UX Collective

Udgivet den Udgivet 15. december 2018 af Lars K Jensen

Læs artiklen →

« Juleferielæsning #14: ‘Among the audience’ fra The Economist Juleferielæsning #16: ‘Marketing Myopia’ af Theodore Levitt »

Navigation til indlæg

Page 1 Page 2 Page 3 Next page
Seneste artikler:
  • Automatiske anbefalinger: En algoritme er aldrig bare en algoritme
  • Dine data skal analyseres og aktiveres
  • Det var hurtigt: B.T. dropper betalingsindhold igen
  • Lad være med at sætte hængelåse på dit betalte indhold
  • Sådan kom jeg videre fra åbningsraten

 

Leder du efter noget?

Privatlivspolitik

Leder du efter noget?
© 2023 Lars K Jensen Tema: CoBlocks
  • · Om
  • · Mine artikler
  • · LinkedIn
  • · About
  • · Cookies/Privacy
Administrer samtykke til cookies
Dette website bruger cookies, når det ikke kan undgås. Hvis du ikke accepterer alle, kan indlejret indhold måske ikke vises. Du kan altid opdatere dit samtykke.
Nødvendige Altid aktiv
Den tekniske lagring eller adgang er strengt nødvendig med det legitime formål at muliggøre brugen af en specifik tjeneste, som abonnenten eller brugeren udtrykkeligt har anmodet om, eller udelukkende med det formål at overføre en kommunikation via et elektronisk kommunikationsnet.
Præferencer
Den tekniske lagring eller adgang er nødvendig for det legitime formål at lagre præferencer, som abonnenten eller brugeren ikke har anmodet om.
Statistikker
Den tekniske lagring eller adgang, der udelukkende anvendes til statistiske formål. Den tekniske lagring eller adgang, der udelukkende anvendes til anonyme statistiske formål. Uden en stævning, frivillig overholdelse fra din internetudbyders side eller yderligere optegnelser fra en tredjepart kan oplysninger, der er gemt eller hentet til dette formål alene, normalt ikke bruges til at identificere dig.
Marketing
Den tekniske lagring eller adgang er nødvendig for at oprette brugerprofiler med henblik på at sende reklamer eller for at spore brugeren på et websted eller på tværs af flere websteder med henblik på lignende markedsføringsformål.
Vælg muligheder Manage services Vælg forhandler Læs mere om disse formål
Præferencer
{title} {title} {title}