Seneste artikler

Her kan du se de seneste 10 artikler, jeg har udgivet. Der er link til resten nederst på siden.

 

(Leder du efter min ugentlige opsamling? Tjek Digital Ugerevy →)

___

Kære medier, sådan kan I forstå jeres brugere - Journalister, kommunikatører og redaktører bør alle kende kunderne og modtagerne. Her får du en konkret metode, Jobs To Be Done.
Sæt lyd på dit kerneprodukt - Lyd bliver et vigtigt format, og det er snart slut med bare at have podcasts ved siden af kerneindholdet.
Kan vi droppe ordet “mikrobetaling”? - Hvis folk vil betale ordentligt for journalistik, skal enkeltbetalinger ikke være mikrobetalinger.
Hvad er det, en e-avis kan? - E-avisen har et dårligt ry, men formatet kan altså også noget godt.
Journalister er ideelle produkt-interviewere - Brug dine skills et sted, hvor der er tid og plads til de gode interviews.
Faren ved at lade et produkt afhænge for meget af andre - Twitter strammer op på API-tilgangen - og det ramme tredjeparts-applikationer.
Hvad er der galt med brainstorming? - De fleste brainstorms går galt. Hvis en brainstorm skal fungere, kræver det ordentlig forberedelse og fokus i stedet for frihed.
Digital Ugerevy vender tilbage! - Så er det igen tid til et overblik over digital udvikling og forretning i og omkring mediebranchen.
Product-research: Husk dine “users” og “choosers” - Det er vigtigt at adskille dem, der bruger dit produkter fra dem, der vælger det. Læs hvorfor.
Computer-musens opfindelse handler også om brugertest - Test betød ikke alene, at musen blev valgt - men også hvordan den kom til at se ud.

 

Se flere artikler 👉